Cześć
Autko troszkę stało i zaczął cieknąć płyn. Po odpaleniu zaczęło tryskać i zrobiła się plama wody pod autem. Mam pytanie, jak wymienić tą część (czy jest to wiele roboty? czy trzeba wymienić samą rurkę? nie widzę aby była jakkolwiek przykręcana do bloku silnika), jaki jest jej numer, i ew. koszt zakupu / wymiany.
Poniżej zdjęcie. Jest to trójnik. Z lewej strony wchodzi do bloku zaraz obok termostatu. Część po prostu chyba przegniła / przerdzewiała
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
[ Dodano: Nie 22 Kwi, 12 20:51 ]
Pomoże mi ktoś ?
Autko troszkę stało i zaczął cieknąć płyn. Po odpaleniu zaczęło tryskać i zrobiła się plama wody pod autem. Mam pytanie, jak wymienić tą część (czy jest to wiele roboty? czy trzeba wymienić samą rurkę? nie widzę aby była jakkolwiek przykręcana do bloku silnika), jaki jest jej numer, i ew. koszt zakupu / wymiany.
Poniżej zdjęcie. Jest to trójnik. Z lewej strony wchodzi do bloku zaraz obok termostatu. Część po prostu chyba przegniła / przerdzewiała
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
[ Dodano: Nie 22 Kwi, 12 20:51 ]
Pomoże mi ktoś ?
Komentarz